luni, 23 august 2010

SZU

As scrie multe. Teorii despre viata si moarte. As scrie despre Isus. Despre eccusoane. Despre Pteri pe care am crezut ca l-am vazut azi pe bulevard. As scrie despre intamplari, despre cum ignori fiintele despre care nu stii daca te iubesc sau sunt doar alti straini. As scrie despre destin. Despre cum am plans ca disperata ca am ratat Sabatul. Despre cum citesc "Slam" numai pentru ca Layne o citea. Despre cum am facut un tort intr-o noapte intreaga. Despre cum mi se termina vacanta fara sa fi inceput tema la matematica. As scrie despre multe. Dar cuvintele, ah cuvintele imi ard gandurile atat de al dracului de placut, incat nu vreau sa le impart si cu voi. Egoistilor, oameni fara suflet. Va urasc atat de mult. V-as prinde la cotitura sa va dau cu o vaza in cap, neispravitilor.

Oricat as hotari sa ma inveselesc, sa o iau de la capat. Si stiti ce? Sunt gata sa mor pentru credinta mea. Schingiuti-ma, urati-ma, dar eu cred in Sfintii din Zilele din Urma. Cred in ei, in inocenta lor. CRED in Isus si in sacrificiul lui. Considerati-ma nebuna, fanatica, tampita, naiva, prostuta. Dar sunt gata sa mor pentru asta.

Pace.

Julien


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu