miercuri, 28 decembrie 2011

e prea liniste si apa aluneca pe picioarele mele.e frig.nu ploua,nu.e doar dusul, e doar apa, nu-ti fie frica.maine vei manca muraturi, te va tine in brate in timp ce-ti vei plange zilele,ai baut prea mult, sticlele de bere iti acopera drumul spre camera,imi acopera,e drumul meu,al dracului drum,ale dracului clipe,al dracului cantec ce nu se mai opreste niciodata,e drumul meu,dati-mi cantecul si cratimele,nu ma mai sunati cand sunt beata,stiti ca nu ajung la telefonul din buzunarul halatului,ipocritilor,la dracu' si cu voi si cu catalina care nu-i a mea,la dracu' si cu limbile pe care ea nu le stie si cu tigarile pe care le fumeaza,pot si eu,dar nu vreau sa ma confund cu ea,am sa-mi fac breton,o sa fug in lume,o sa inot cu pestii,apoi am sa ma asez ostenita langa el, el,cine e el,nu are deloc sens pentru mine,nu o sa stiu sa gatesc,nu op sa stiu nimic,iar el, el, ma va primi in asternutul lui cald mormaind cateva cuvinte in somn,ma va lua in brate fara sa-i pese ca-s eu sau catalina si apoi ce atata munca de schimbare cand oricum nu-s catalina sau nu-i pasa,dar mie imi pasa ca e el,cand sunt obosita sau rad,imi pasa,imi plac mainile lui de pianist,imi plac clipele lui,dar nu vrea sa-mi zica te iubesc cum i-a zis catalinei.o urasc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu