duminică, 21 august 2011

Ce?

Pot sa fac o pirueta? Piruetele sunt benefice, iar eu sunt cel mai ciudat om pe care l-ai vazut. Pana acum nu am scris. M-am uitat la tastatura cu o oarecare greata matinala, dar acum pot. Si scriu repede, cu amandoua mainile, cu sufletul, cu gura...Am atatea sa-ti povestesc, dar eu am sa tac pentru ca nu mai are sens. Cuvintele nu mai au logica. Nu vreau cuvinte. Ele nu fac decat sa desparta, sa arunce, sa judece, sa certe. Cuvintele sunt urate. Feriti-ma de ele si feriti-va si voi. Nu aduc fericire. Cine-s eu sa spun asta? Pana acum le adoram, am zis ca nu as putea trai fara ele. Dar asa e, nu as putea trai fara ele, ma ranesc ingrozitor, imi vine sa le arunc in primul tomberon, dar daca intr-o dimineata m-as trezi in imposibilitatea de a mai zice vreun lucru, as intra in panica. Stiu, sunt multe lucruri ingrozitoare pe care le spun, dar cum as mai putea rosti "te iubesc" daca as ramane fara grai? 
Cum as putea trai eu fara glas? As fi decat un animal, iti spun eu. As manca, as dormi, nu as spune nimic si eventual m-as imperechea la inceput de toamna-ca si caprele. 
Dar glasul face diferenta. Intre oameni si animale. Intre a fi si a nu fi. Ce filosofie incantatoare, ar trebui sa ma las. Simteam nevoia sa spun ceva. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu