vineri, 2 septembrie 2011

Oh, lover

Poti sa nu-mi spui "te iubesc", nu-mi pasa. Doar strange-ma in brate si iarta-ma. Pentru ca oricat de puternica as vrea sa par, nu sunt. Nu pot sa indur la nesfarsit lumea asta, ma ucide. Vreau sa ma ridic de aici si sa scap de toate durerile pe care ti le ascund cu atata curaj. Sa pot sa merg mai departe, sa iti spun cat de dor imi e, cat as vrea sa tai singuratatea de la radacina pentru ca oamenii pe care ii iubesc sunt in agonie, iar eu sunt aici si nu pot sa fac nimic. Ma asculti, macar?! Nu-mi pasa daca ma iubesti sau nu, vreau sa existi, sa-mi bata inima impreuna cu a ta, sa pot eu sa duc mai departe viitorul tau, sa-l legan pe brate. Pentru ca merit, intelegi? Iti amintesti ce mi-ai spus in timp ce ne intindeam pe pat? Ca sunt fata, ca iti apartin cu fiecare parte a corpului meu, nu am curaj sa merg mai departe fara tine. Am sa raman pironita in fotoliul asta, asteptand sa-mi sune telefonul si sa aud vocea pe care o iubesc atat spunandu-mi vesti bune. Astept sa plang de bucurie pentru ca tu n-ai idee cat il iubesc, cat te iubesc pentru ca esti al lui, pentru ca esti al meu, al nostru, nu ai idee cat as vrea sa raman cu tine pentru restul zilelor mele cosmice. Chiar daca ma iubesti sau nu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu