luni, 13 decembrie 2010

Fii primul!

Citesc.

Citesti? Si cat de mult crezi ca fructific dintr-un cuvant? Ce citesti? Carti de istorie? Pachetul de tigari? Prospecte?

A!Imi citesti mailul, cum am fost asa proasta? Si ce vezi atat de interesant? Sunt numai litere. Atat de multe litere si o minte bolnava.

Intelegi? Cum se poate sa si intelegi? Am scris intr-un moment de nebunie, de dor. Voiam sa ma arunc pe o fereastra, asa ca m-am aruncat in fereastra ta. Poti sa-mi reprosezi asta?

Intelegi ca iubesc? Ce sa iubesc? Scrisorile altora, scrisul lor jumatate de tipar. Iubesc fiecare fulg care aluneca pe topoganele de oxigen. Iubesc fiecare pistrui de pe obrazul lui.

A, deci nu il cunosti? As putea sa ma enervez si sa-ti dau cu cerneala in cap. Dar stiu ca nu ai dat mana cu el niciodata, asa ca te iert, te iert.

Am promis fidelitate? Eu? Cred ca ma confunzi urat. Si tu ai promis ca ramai, iar acum ura imi macina miocardul. Si urlu dupa tine, dar imi raspunde cu atata eleganta, cu vocea lui ca o boare. Imi spune ca o sa ma astepte si sunt fericita pentru cateva secunde. Secunde fara tine. Asa le-am numit.

Sa-mi fie dor, de cine? A, nu. Nu. De prietenul meu de ciocolata? S-a topit in 0,2 grade. Si nici macar nu-l cunoaste e Kelvin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu