miercuri, 14 iulie 2010

Omul care aduce vara[uzakta, cok uzakta guneyde]

Ar trebui sa fiu torturata. Nu mai pot sa scriu nimic cand sunt fericita. Dar nu e o fericire din aia autentica. Nu am o dorinta uriasa sa sar intr-un picior, ci e o fericire lenesa, molesitoare. Si daca m-am indragostit e grav. Merit o palma. Eu nu ma indragostesc niciodata, decat cand e neaparata nevoie. haha. Acum sa radeti de mine, merit. L-am lasat pe Okan in Korfu cu Ksenia pentru ca momentan nu-i port pica si nici nu-mi vine sa-i sparg vaza mea cu gheise in cap. Nici lui, nici rusoaicei. Si nici cu Anil nu vreau sa ma intalnesc pentru ca nici pentru el nu mai am sentimente poetice. Am intalnit omul care mi-a adus vara. Acum inchid. Daca spun ca nu mai intru niciodata, maine sigur o sa il aduc pe Okan din Grecia si o sa-mi continui povestea. Asa ca...pupici. Nu mai intru niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu