miercuri, 21 iulie 2010

Primele trei cuvinte de la Mihai.

De ce cand intreb
mi se raspunde iubire?

Iresponsabililor, am sa plec
pana maine.
Si am sa va las in iubirea voastra
Roz, palida
Pentru ca n-ati stiut sa disecati
sa apreciati
sa vreti.

Ma lasati doar pe mine
sa ma scald in necredinta
In lumina pe care tot o caut
In luceferi
In taramul fagaduintei de care tot vorbiti...
Fie-va rusine de inimile voastre insangerate
De atata dor.

Si nu va mai agatati, NU
pentru ca sunt obosita si drumul imi pare de plastilina.
Sunt ca o papusa muppets fara brate
Fara suflet, eu nu am de ce sa ma prind.
Se topeste cararea ca si cum ar fi in mainile unui copil pofticios
Care stie sa contruiasca
Prea curios pentru varsta lui.

De am sa decid sa-mi iau viata in spate
In maini
In degete
Ca pe un rucsac imbacsit
Fara fermoar
Promiteti sa o lasati acolo
Pana ce mainile mele reci o vor lasa fara dorinte
Si asteptari?
Jurati sa nu-mi cautati in vise cand sunt cu spatele?
cand astept sa se deschida usile, dar inima mea ramane
In paharul lui de cafea?

nu pun pret pe voi, oamenilor
(Caci jignire mai mare nu exista)
Nici pe optiunile voastre intoarse pe toate fetele
nici pe viitorul pe care incercati sa-l ghiciti in boabe de mazare.
Nu pun pret pe voi, pentru ca nu aveti suferinta
Nici sange pe camasile albe.



Doar furia va macina
Cum macina dozatorul boabele de cafea.
Caci furia voastra e la mine
Si o sparg intre dinti tot cu furie
Cu iubire, cu intelegere, cu jale..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu