duminică, 13 iunie 2010

"E iubita mutului?"

M-am parasit lumii, dar te-am gasit. Te-am gasit sa te ating si sa ma uit la tine, sa te incadrez in peisajul asta care imi arde pielea si retina de atatea imagini. Esti la fel de violet ca si vara si te scuzi ca nu poti dansa. Nici eu nu pot, dar simt ritmurile cum imi alearga prin vene si imi incetoseaza mintea. Atunci nu mai sunt eu, ci o fiara dependenta de note muzicale, care cere, cere mai mult, ca o picatura de apa in mijlocul celui mai arid desert din lume.
Danseaza-mi, nu toti putem sa ne pastram cercul nostru departe de lumea dezlantuita. Danseaza-mi cel mai lent tango al carui muzica nu o cunosti. Promite-mi ca am sa te pierd pentru cateva ore ca sa pot sa ma culc strivita de oboseala si de atata soare. Sa pun geana peste geana, sa-mi fi sange in capilare si sa ma linistesti o data in viata ta in loc sa ma agiti, pentru ca nu am unde sa te caut pentru numele lui Dumnezeu! Nu am! Pentru ca stiu ca iti alegi mereu calea cea mai intortocheata si ma lasi pe mine plina de litere care mi se scurg de pe buze pana in varful degetelor.
Iar tu imi permiti sa te folosesc drept personaj? Habar nu ai unde te bagi! Am sa-ti murmur cuvinte peste cuvinte si tu ai sa plangi caci nu ma poti auzi, iar cuvintele astea nu se scriu!Nu!

Nu spune "pa" pentru ca refuz sa te prind, sa te miros, sa te am. Dependenta mea, esti inderzis si neacceptat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu