duminică, 27 iunie 2010

Luati-ma pe brate.

Asta nu e vara, nu ma condamna. Am asteptat atat si tot ce pot sa vad este un peste care se zbate pe asfalt. Macar de ar fi mai multa apa. Sarata. Atunci am sa alerg si am sa te las prin venele mele, asa cum fac de obicei. Iar cerul nu va mai fi gri si o sa-mi multumesti ca mi-am inchis umbrela inainte sa fie prea tarziu.
Alearga, iubitule, alearga. In lumea asta plina de ghivece si radacini, n-ai sa te poti opri intr-un loc. N-ai sa ma gasesti.
Ei spun ca poti sa te vindeci cu iubire, dar astea sunt aiureli. Ridica-te si am sa-ti dau mana numai cand ne vom pierde pe carare.

Stii ca n-am sa-mi vand sufletul decat pentru tine. D-asta te uiti la mine cu privirea aia de om pierdut. Habar nu ai. Insinuezi ca vin numai ca sa respir fumul de la tractoare, dar nu-i adevarat. La dracul, astea sunt litere. Le vezi? Inseamna ceva pentru tine? Copile, de ce nu impartim noi aceeasi lume?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu